דילוג לתוכן

עגלת קניות

עגלת הקניות שלך ריקה

מאמר: כיצד לטפל בנקב החדש

כיצד לטפל בנקב החדש

כיצד לטפל בנקב החדש

אנו מקווים שהייתה לך חוויה טובה בניקוב האוזן ובכדי להמשיך בטיפול מיטבי מצרפים לך כאן הסבר לטיפול:

 

  1. להשפריץ תמיסת סיילין 0.9% בלבד פעמיים/שלוש ביום מקדימה ומאחורה. (ניתן לרכוש אצלנו בסטודיו) לא מומלץ להשתמש ב: לא אלכוהול, לא מי חמצן, לא ביפנטן, לא ספריי מרפן, לא משחת סינטומיצין.
  2. חשוב מאוד לא לגעת בעגיל עם הידיים, אם נוגעים רק עם ידיים נקיות, בשום אופן לא לסובב את העגיל.
  3. בשלושת השבועות הראשונים יש להיזהר מזיהום. לכן ההמלצה היא להימנע לטבול את הראש במקום מזוהם כמו ים/בריכה. מים זורמים בטוש כן מומלץ. לא טיול ג'יפים עם אבק או כל מפגש של אי שמירה על סטריליות.
  4. נקב בסחוס (הליקס, טרגוס, קונץ) להימנע לחלוטין לישון על האוזן לפחות חצי שנה גם אם אין כאב. במידה וקשה לך לא לישון על האוזן תוכלי להיעזר בכרית טיסה או לרכוש מאמזון כרית עם חורים לרכישת כרית
  5. מומלץ להגיע לביקורת לאחר כשבועיים.
  6. לאחר ירידת הנפיחות לחלוטין, כאשר המוט ארוך מדי, זה הזמן להגיע להחלפת המוט למוט קצר וסופי. תנוך מינימום חודש וחצי, סחוס מינימום 3 חודשים.
  7. להבנת מבנה העגיל שרכשת, תהליך ההחלמה והחלפת המוט לקצר מצורף סרטון להסבר.
  8. במקרה וצריך להוריד את העגיל שבסחוס לבדיקה/ניתוח: בשנה הראשונה מומלץ להגיע אלינו ביום שהפירסרית נמצאת בכדי שהיא תוריד לך את העגיל ללא פציעה ותשים לך עגיל זכוכית זמני (עלות העגיל 100 ₪) בכדי שהחור לא ייסגר. לאחר מכן תבואי שוב והפירסרית תחזיר את עגיל היהלומים.
  9. כיצד להוריד את עגיל הפירסינג בעצמך: לאחר הבנת מבנה העגיל בסרטון הנ"ל:

להחזיק את המוט מאחור ביד אחת בכדי לייצב את המוט. לסובב את העגיל מקדימה עם היד השניה.

להורדה לסובב את היהלומים שמאלה (נגד כיוון השעון) ולהחזרה לסובב את היהלומים ימינה (עם כיוון השעון).

 

 

עגיל חישוק: מומלץ להישאר עם עגיל המוט בסחוס לפחות 10 חודשים לאחר הניקוב ורק כאשר תהליך ההחלמה הושלם לחלוטין (10 חודשים) להחליף לחישוק.

בתנוך לפחות 3 חודשים עד החלפה.

Read more

כיצד למנוע או לטפל בבליטה בצורת ג'ולה על הנקב

כיצד למנוע או לטפל בבליטה בצורת ג'ולה על הנקב

בליטה בצורת ג'ולה על הנקב באוזן היא בעיה נפוצה לאחר פירסינג באוזן, אז מה עושים ואיך נפתרים ממנה?   משך תהליך החלמה לחור חדש/ פירסינג בסחוס האוזן הוא שנה, 12 חודשים, זה אומר שגם אם נראה שהחור החלים,...

לקרוא עוד
כיצד להימנע מזיהום לאחר ניקוב חדש באוזן

כיצד להימנע מזיהום לאחר ניקוב חדש באוזן

כיצד להימנע מזיהום לאחר ניקוב חדש באוזן זיהום לאחר ניקוב חדש באוזן יכול להתרחש כאשר חיידקים מגיעים לנקב החדש והפתוח. תקופת הזמן הקריטית היא שלושה שבועות מיום הניקוב. יש להתייחס לפעולת ניקוב האוזן ...

לקרוא עוד