דילוג לתוכן

עגלת קניות

עגלת הקניות שלך ריקה

מאמר: ניקוב חורים באוזניים - המדריך המלא

ניקוב חורים באוזניים - המדריך המלא

ניקוב חורים באוזניים - המדריך המלא

חורים באוזניים נחשבים בעיני רבים לטרנד אופנתי המאפשר לקשט את הגוף באופן נוח ומחמיא. עם זאת, לצד ההיבט האסתטי, עולה השאלה האם מדובר בפעולה פשוטה ונטולת סיכונים, או שמא פעולה שיש להקדיש לה תשומת לב ומחשבה מבעוד מועד.

לכן בפוסט זה בבלוג, נתעמק בעולם הפירסינג באוזניים, נדון בתהליך, בגורמים המשפיעים על ניקוב חורים באוזניים מחיר ובטיפים לבחירת הסטודיו הנכון.

התהליך של פירסינג באוזן

לפני שניגשים לבדוק כמה עולה לעשות חור באוזן, חשוב להכיר את תהליך הניקוב להבטחת חווית חירור אוזניים חלקה ובטוחה. ראשית, חיוני לבחור את העגילים הנכונים, הפירסר הנכון והטיפול הנכון לאחר מכן. תהליך הפירסינג בפועל כולל סטריליזציה ועיקור של כל הציוד כולל העגיל, סימון מדויק של נקודת הפירסינג, ניקוב במחט מיוחדת והכנסת עגילי ניקוב בעדינות.
הטיפול שלאחר הפירסינג חשוב לא פחות, כיוון שהוא אחראי על מניעת זיהומים וקידום ריפוי מלא של האזור. הקפדה על הנחיות פשוטות כמו ניקוי האזור באופן קבוע, הימנעות ממגע עם ידיים מלוכלכות, הימנעות בצלילה ושהיה במי ים או בריכה במשך שבועיים והימנעות מהחלפת עגילים מוקדם מדי, יכולים לסייע עד מאד בשמירה על בריאות האוזניים.

חור באוזן מחיר - גורמים משפיעים

לרב לניקוב חורים באוזניים מחיר משתנה, הנקבע בהתאם למספר גורמים. הנה כמה מהגורמים המרכזיים העשויים להשפיע על כמה עולה ניקוב חורים באוזניים:
  • העגיל - סוג העגילים בהם נעשה שימוש הם בעלי השפעה ישירה על גובה המחיר. ככל שהעגיל יהיה יותר איכותי ומותאם לניקוב חדש כך מחירו יעלה. עם זאת, חשוב לזכור שרצוי להשקיע בעגילים איכותיים שלא יגרמו לגירויים, ללחץ על החור החדש או חס וחלילה זיהום. כמו כן חשיבות רבה לתהליך העיקור העמוק של העגיל וכל הציוד הנלווה.
  • הסטודיו - לכל סטודיו מוניטין שונה וקהל אחר של לקוחות. סטודיו מפורסם ומוביל בתחום הפירסינג עשוי להציע מחיר יקר יותר עבור שירותיו. עם זאת, סטודיו יקר עשוי להעסיק פירסרים יותר מנוסים ומקצועיים, ולכן רצוי לבדוק מי אנשי המקצוע שמאחורי המחירים. 
  • שירותים נוספים - כל שירות נוסף המוצע כחלק מתהליך החירור, משחק תפקיד בקביעת המחיר הסופי. חומרים ושירותים באיכות גבוהה יותר עשויים להעלות את עלות הניקוב, אך הם יכולים גם להציע תוצאות עדיפות וחווית פירסינג נוחה יותר.

ניקוב עגילים - איך לבחור בסטודיו הנכון?

כשניגשים לבצע ניקוב אוזניים, הבחירה בסטודיו הנכון היא חשובה ביותר. היכרות עם סטודיואים מומלצים, קריאת ביקורות ובקשת המלצות, מסייעות כולן במציאת פירסר אמין ומקצועי. בנוסף, ביקור אישי בסטודיו לפני ביצוע פירסינג יכול לתת מושג על הניקיון והמקצועיות של המקום ולהבטיח חווית פירסינג בטוחה וחיובית.
ישנם מספר גורמים שיש לקחת בחשבון בעת בחירת הסטודיו לניקוב חורים באוזניים:
  • ניסיון ומוניטין: רצוי לוודא כי הצוות המבצע את הניקוב בעל ניסיון ומוניטין חיובי. ניתן לבדוק ביקורות מקוונות, המלצות מחברים או קרובי משפחה, או לברר לגבי הכשרה מקצועית של הצוות.
  • תנאי היגיינה: יש להקפיד לבחור סטודיו ששומר על תנאי היגיינה קפדניים. חשוב לוודא כי הציוד סטרילי, מעוקר, חד פעמי ומוחלף בין לקוח ללקוח.
  • שימוש בחומרים איכותיים: חשוב לבחור בסטודיו המשתמש בחומרים איכותיים ומתאימים, הן עבור העגילים והן עבור הניקוב.
  • תחושת נוחות: חשוב לבחור סטודיו בו מרגישים בטוחים ובנוח. צוות אדיב ומקצועי ייצור חוויה נעימה ורגועה ויענה על כל שאלה שתעלה מהלקוח.
ניקוב חורים באוזניים הוא אמנם תהליך פשוט יחסית, אך חשוב לבצע אותו בזהירות ובתנאים סטריליים. היכרות עם השלבים השונים, הבנה של הגורמים המשפיעים על כמה עולה לעשות חורים באוזניים וכן בחירת סטודיו מקצועי ואמין, יבטיחו חוויה נעימה ובטוחה, תוך צמצום הסיכונים האפשריים.

GLO - סטודיו לפירסינג ולתכשיטים באיכות מובטחת

מחפשים סטודיו אמין לניקוב אוזניים? GLO מציע לכם חוויה ייחודית המשלבת הליך בטיחותי ומוסדר יחד עם בחירת תכשיטים באיכות הגבוהה ביותר והמתאימה ביותר.
צוות GLO מורכב מאנשי מקצוע מנוסים ומיומנים, אשר ישמחו לייעץ לכם וללוות אתכם לאורך כל התהליך, תוך הקפדה על תנאי היגיינה מחמירים ושימוש בציוד מתקדם.
ב-GLO תמצאו מגוון רחב של עגילים ייחודיים, העשויים מזהב ויהלומים משובחים המתאימים לכל אישה ולכל סגנון. אנו מאמינים שסטייל לא צריך לבוא על חשבון בריאות, ולכן אנו משתמשים רק בחומרים איכותיים לגימור מושלם ומקפידים על כל פרט ופרט בתהליך.
לפרטים נוספים מוזמנים ליצור איתנו קשר עוד היום בטלפון - 054-4234100.

Read more

בחירת אורך שרשרת - המדריך המקיף

בחירת אורך שרשרת - המדריך המקיף

אורך שרשרת לאישה ממלא תפקיד מכריע בהשגת המראה הרצוי וביצירת התאמה לכלל ההופעה. כיום אופנתי לענוד שרשרת אחת או שילוב של מספר שרשראות ליצירת מראה השכבות. לכן ב- גלו תכשיטים לכל שרשרת יש שלוש סגירות (...

לקרוא עוד
עיצוב אוזן - טרנד ייחודי ומחמיא

עיצוב אוזן - טרנד ייחודי ומחמיא

בעולם התכשיטים, לעגילים מקום חשוב וייחודי שכן הם לא רק מעטרים אלא גם מאפשרים למסגר ולהדגיש אלמנטים נבחרים בפנים ובאוזן. עם זאת, בין מגוון העגילים הקיים, ומגוון הפירסינגים האפשריים, לעיתים קשה להתאי...

לקרוא עוד